podcast

PODCAST odcinek 15 – Coaching, mentoring czy szkolenie?

Jaka forma pracy z klientem jest optymalna? A może należy używać każdej po trochu?

Każdy z nas ma swoich klientów, współpracowników czy partnerów biznesowych. Na co dzień prowadzimy dziesiątki rozmów z otaczającymi nas ludźmi. Forma komunikacji, w jakiej z nimi pracujemy, może mieć ogromne znaczenie dla planowanych przez nas i naszych klientów celów.

Czasem pracując z klientem trzeba zadać dobre pytanie tak, aby mógł sobie uświadomić swoje potrzeby, a w efekcie zaplanować cele. Innym proponujemy mentoring i dzielimy się naszym doświadczeniem z np. wcześniejszych projektów.

W dzisiejszym podcaście zastanawiamy się jaką formę pracy najlepiej jest stosować biorąc pod uwagę:

  • Potrzebę klienta.
  • Cel klienta.
  • Sytuacje w jego biznesie.
  • Pełnioną przez klienta funkcję (prezes, właścicielka czy menedżer).

Dzielimy się naszym doświadczeniem z różnych form pracy i pokazujemy, jak różnymi ścieżkami (coaching, mentoring, szkolenie) możesz dochodzić z klientem do oczekiwanych przez niego rozwiązań.